П Л А Н
роботи консультпункту ЗДО
Графік роботи: вівторок і четвер,
з 9.00 до 13.00
План роботи:
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
1
|
Роз’яснювальна бесіда з батьками дітей дошкільного віку про необхідність здобуття дошкільної освіти з метою належної підготовки до навчання у школі.
|
Вересень
|
2
|
Інформаційне повідомлення для батьків дітей дошкільного віку про можливі форми здобуття дітьми дошкільної освіти, розгляд і вивчення пропозицій
|
Вересень
|
3
|
Консультація для батьків по організації розвивального середовища для дошкільників в домашніх умовах.
|
Вересень
|
4
|
Фізичний розвиток дошкільників. Проведення занять, прогулянок з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по організації фізичного розвитку дитини в умовах сім’ї: основні завдання, рухливі ігри, спортивні вправи, ігри з елементами спорту, показники фізичного розвитку дитини.
|
Протягом року
|
5
|
Пізнавальний розвиток дошкільників: ознайомлення з навколишнім. Проведення занять, прогулянок з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по організації ознайомлення дитини з навколишнім в умовах родини: освітні завдання, показники розвитку.
|
Протягом року
|
6
|
Пізнавальний розвиток дошкільників: ознайомлення з природою. Проведення занять, спостережень з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по організації ознайомлення дитини з природою в умовах родини: зміст роботи, показники розвитку.
|
Протягом року
|
7
|
Пізнавальний розвиток дошкільників: логіко-математичний аспект. Проведення занять з дошкільниками. Педагогічні консультації для батьків по логіко-математичному розвитку дитини в умовах родини: зміст, показники розвитку.
|
Протягом року
|
8
|
Мовленнєвий розвиток дошкільників. Проведення занять, дидактичних ігор. Педагогічні консультації для батьків по мовленнєвому розвитку дитини: розвиток лексичної, звукової, граматичної сторони мови, зв’язного мовлення, орієнтири мовленнєвого розвитку.
|
Протягом року
|
9
|
Формування художньо-мовленнєвої компетентності дошкільника. Проведення занять, читання худ. літератури для дітей. Педагогічні консультації для батьків по формуванню художньо-мовленнєвої компетентності в умовах родини.
|
Протягом року
|
10
|
Навчання елементів писемного мовлення. Проведення занять з грамоти, дидактичних ігор з дітьми. Консультації для батьків по навчанню елементів писемного мовлення старших дошкільників вдома.
|
Протягом року
|
11
|
Художньо-естетичний розвиток дошкільника. Проведення занять, ігрова діяльність з дітьми. Педагогічні консультації для батьків по роботі з художньо-естетичного розвитку дошкільника в умовах сім’ї: освітні завдання, орієнтовний перелік творів мистецтва, музичний репертуар, театралізована діяльність, показники розвитку.
|
Протягом року
|
12
|
Ігрова діяльність дошкільника. Проведення різних видів ігор. Педагогічні консультації для батьків по організації ігрової діяльності дитини вдома.
|
Протягом року
|
13
|
Соціально-моральний розвиток дошкільника.
Проведення різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації для батьків по соціально-моральному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
14
|
Емоційно-ціннісний розвиток дошкільника.
Проведення різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації для батьків по емоційно-ціннісному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
15
|
Креативний розвиток дошкільника.
Проведення різних видів організованих форм роботи. Педагогічні консультації для батьків по креативному розвитку дитини в родині.
|
Протягом року
|
16
|
Підведення підсумків роботи консультпункту. Діагностика знань дітей. Пропозиції батьків по покращенню роботи консультпункту на наступний навчальний рік.
|
Травень
|